Меню
Каталог
дивитися
всі товари
Закрити
+38 (067) 442-30-58
Киев
Приймаємо дзвінки

з 9:00 до 20:00 


вул. Якова Гніздовського,
д. 1, оф. 114

Пн.-Пт.

9:00 - 20:00

Сб, Нд

10:00 - 20:00

Гарантія та повернення

Гарантійний період – це строк, під час якого клієнт, виявивши недолік товару, має право вимагати від продавця або виробника вжити заходів щодо усунення дефекту. Продавець повинен усунути недоліки, якщо не буде доведено, що вони виникли внаслідок порушень покупцем правил експлуатації.

З якого моменту починається гарантія?

  •  з моменту передання товару споживачеві, якщо в договорі немає уточнення;
  •  якщо немає можливості встановити день купівлі, то гарантія йде з моменту виготовлення;
  •  на сезонні товари гарантія йде з моменту початку сезону;
  •  при замовленні товару з інтернет-магазину гарантія починається з дня доставки.

Обслуговування за гарантією включає в себе:

  •  усунення недоліків товару в сертифікованих сервісних центрах;
  •  обмін на аналогічний товар без доплати;
  •  обмін на схожий товар із доплатою;
  •  повернення товару і перерахування грошових коштів на рахунок покупця.

Умови обміну/повернення товару належної якості:

На всі товари, придбані в інтернет-магазині Engineering System, поширюється дія закону України “Про захист прав споживачів”. З метою запобігання непорозумінь, просимо Вас звернути увагу на зазначений нижче порядок здійснення процедури обміну або повернення товарів.

Коли покупець має право на повернення або обмін придбаного товару?

Згідно із законодавством України існують 2 випадки, у яких покупець може повернути (або обміняти) куплений товар:

  • товар несправний, має суттєві недоліки, які унеможливлюють його використання (вина компанії-виробника або компанії-постачальника);
  • товар належної якості, але з якихось причин не підійшов покупцеві, водночас товар не був використаний, збережено цілісність упаковки і розрахунковий документ.

Обмін/повернення товару здійснюється у строки, встановлені чинним законодавством України (14 днів з моменту отримання товару, а також з урахуванням правил доставки кур’єрських служб).

Обмін/повернення товару здійснюється тим самим шляхом, яким він був отриманий.

Умова обміну / повернення:

  • якщо товар не використовувався;
  • збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також усі отримані від продавця документи (чеки, гарантійні талони, інструкції з експлуатації);
  • збережено розрахунковий документ із датою продажу.

Якщо під час обміну аналогічного товару немає у продажу, покупець має право:

  •  придбати будь-який інший товар, який є в наявності, з відповідним перерахунком вартості,
  •  отримати назад гроші в розмірі вартості повернутого товару,
  •  здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж.

При поверненні грошей розрахунки з покупцем проводяться виходячи з вартості товару на момент його придбання. Гроші повертаються не пізніше, ніж через 7 днів з моменту підтвердження відсутності факту порушення гарантійних зобов’язань з боку покупця.

Підстави для відмови обміну або повернення товару:

  •  товар використовувався і не збережено його товарного вигляду, споживчих властивостей, пломб, ярликів, а також розрахункового документа, виданого споживачеві разом з проданим товаром;
  •  минуло, не рахуючи дня купівлі, понад 14 днів;
  •  товар належить до одного з видів товару, зазначеного в додатку 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 року № 172 “Про реалізацію окремих положень Закону України “Про захист прав споживачів”.

Для того, щоб повернути або обміняти товар, Вам необхідно протягом 14 днів з моменту отримання товару звернутися в наш магазин. Для цього потрібно перейти на сторінку “Контакти” і залишити звернення за допомогою зворотного зв’язку. Менеджер зв’яжеться з Вами в найкоротші терміни.

На якій мові бажаєте використовувати сайт?
УкраїнськаРусский